Wednesday, January 13, 2016

Tips nampak muda sentiasa

MAK CIK TU INGAT SAYA BUDAK SEKOLAH !!!




Dengan tersipu-malu saya pun beritahu, 

"Umur saya dah 30 thn makcik. Anak pun dah 3 orang. Hihihi"

Kembang kempis hidung saya yang mancung ni.

"Apa secret recepy ?" Mak cik tu tanya.

Saya jawab, " tiada rahsia. Saya cuma mengaplikasi produk yg halal & organik sahaja."

"Jenama apa , nak?"

"Evire skin care, mak cik."

Terus mak cik kata, " Makcik nak beli, nak. Biar kelihatan lebih muda supaya pak cik tak cari yg "lain" kulit kamu nampak licin. Berseri-seri lagi."

Hik hik hik...

Penangan EVIRE memang HEBAT !!!

Malu- malu saya dibuatnya... tapi best jugak kan kalau kita kelihatan lebih muda dari umur sebenar?

Nak cuba?

Hubungi saya di whatsapp




#FACEOFEVIRE

No comments:

Post a Comment