Wednesday, February 3, 2016

Tips hilangkan panda eyes

MATA LEBAM MACAM PANDA (eye bag) INI MASANYA UNTUK SELESAIKAN !!



.
.

Saya pernah kepeningan memikirkan bagaimana cara untuk menghilangkan eye bag ni.

Geram & sakit hati bila rakan sendiri sindir2. Mata dah macam panda. 

" kau kerja part time security guard ke ?"

Bermulalah saya TRY & ERROR... Tak de yang SUKSES !!! Hampeh betul. 
Dah berhabis beribu-riban.

Hinggalah saya diperkenalkan dengan produk jenama EVIRE SKIN CARE ni. Saya try ..namanya  je dah buat saya TERTARIK.

Satu set ni dah lengkap 3+1 iaitu,
🌸 Cleanser
🌸 Toner
🌸 Mosturizer
➕ 🌸 SPECIAL Eye Serum

sy pakai dalam seminggu camtu.

TERKEJUT bila tiba-tiba rakan yg sering sindir2 saya bisik,

" kau pakai produk apa ? Silau mata aku sebab tengok muka kau berseri dan mata kau macam bercahaya. Dah tak nampak Eye Bag melingkar Mata !"

Ewah.... Tersenyum panjang lebar la saya. Satu hari mood SUPER GLOWING ! Terasa macam miss universe pu hadooo...

 Sekarang member tu pun dah pakai EVIRE doh... 

Memang Berbaloi-baloi...!!
Ingatkan rawatan ribu-riban je yang boleh pulihkan keserian dan keremajaan mata i, rupanya MURAH je!!

SAVE duit saya tau 😍😍😍

_____________________________

Nak tahu info lanjut ..? Taip "EVIRE" dan WHATSAPP pada kami.

KAMI NAK OFFER KORANG HARGA PROMO ..

send ke 01XXXXXXXX

_____________________________

Teknologi EVIRE formula luar negara ini 
TERBUKTI boleh merawat 

✅ EYE BAG
✅ KULIT KUSAM
✅ BERJERAWAT
✅ JERAGAT
✅ KULIT SENSETIF 
✅ WHITEHEAD & BLACKHEAD

💯% pengguna yang mencuba Evire pada kali pertama terus "jatuh cinta" & mengakui bahawa pengalaman pertama menggunakan Evire adalah sangat berbeza dengan skincare yang lain. Ia :
💝 MENYEGARKAN 
💝 MENAMBAH KEYAKINAN
💝 MELEMBUTKAN KULIT
💝 MEMBUATKAN ANDA RASA NYAMAN

Evire adalah produk berdaftar dengan KKM. 
Di iktiraf HALAL oleh JAKIM.
Serta telah diuji secara KLINIKAL.

Ia juga 💯% keluaran BUMIPUTERA !!

Taip "EVIRE" send ke 




NOTA KAKI :
Anda juga boleh tinggalkan no HP anda di ruang komen atau untuk respon pantas, PM ke inbox kami terus. Jaminan harga promo untuk ANDA !!!

No comments:

Post a Comment